Facturen
Onze facturen worden verzorgd door Anders Medical Factoring. Hierdoor houden wij meer tijd over voor onze patiënten, en weten we zeker dat de facturatie vlot en prettig afgehandeld wordt. In veel gevallen dient Anders Medical Factoring de factuur rechtstreeks in bij de zorgverzekeraar (dit heet clearing).
Afhankelijk van uw (aanvullende) verzekering wordt een deel van de rekening door de zorgverzekeraar vergoed. Het deel van de nota dat niet betaald wordt door de zorgverzekeraar wordt vervolgens aan u gefactureerd. Voor het veilig verzenden van de facturen zijn het juiste e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Zorg er daarom voor dat wij de juiste gegevens van u hebben.
Hoe werkt de digitale factuur
De link naar de factuur wordt per e-mail verzonden door MijnAndersnota. In die mail staat uitgelegd wat u moet doen, maar voor de volledigheid zetten we het hier ook neer.
Wanneer op deze link wordt geklikt, volgt een scherm waarin de betreffende postcode, huisnummer en geboortedatum ingevuld moeten worden. Klik daarna op “code aanvragen”. Dan wordt er een toegangscode gestuurd naar het door u bij ons opgegeven 06-nummer. Deze toegangscode moet worden ingevuld in het laatste veld, en daarmee ontstaat toegang tot de factuur. Deze is daarna (o.a.) eenvoudig te betalen via iDeal.
Vragen over de factuur
Heeft u een vraag over uw factuur? Neem dan contact op met Anders. Op www.MijnAndersNota.nl vindt u een aantal veelgestelde vragen en informatie, ook zijn ze te bereiken via service@mijnandersnota.nl.
Toch liever een van de medewerkers van Anders persoonlijk spreken? Bel dan tijdens kantooruren de patiëntenlijn: 085 – 760 6262 (lokaal tarief).
​
Betalingsregelingen
Bij Anders is het mogelijk kosteloos een betalingsregeling af te sluiten. Dit kan zowel via de site, mail als telefonisch. Neemt u wel tijdig contact op met Anders indien u van deze dienst gebruik wilt maken.
​
Betalingsachterstand
Indien zich door wat voor omstandigheden dan ook een betalingsachterstand voor doet (bij een 1e aanmaning), behouden we ons het recht voor de behandeling op te schorten. Dit betekent dat alle geplande afspraken worden geannuleerd en er ook geen nieuwe afspraken gepland kunnen worden totdat het betalingsprobleem onder controle is. Dit voorkomt verder oplopende aanmanings- of incassokosten bij de patiënt.
​
​